niedziela, 19 czerwca 2011

Kumpela z dzieciństwa


Dziś odwiedziła mnie P. (przyjaciółka od najmłodszych lat - chociaz teraz kontakt juz coraz rzadszy) miło przy piwku spędziłyśmy czas, żaląc się na naszych mezczyzn (poniewaz i jej stytuacja w związku nie jest najlepsza..a nawet gorsza niz moja)..i opowiadając sobie o ... innych mezczyznach którzy są w naszym zyciu. W jej przypadku był to bartek.. świetny gość. Bardzo chcialam zeby z nim była, ale niestety wróciła do swojego toksycznego (obecnego ) zwiazku. Jak to jest? Czemu kobieta mając pod nosem wspaniałego faceta i agresywnego dupka mimo wszystko wybiera tego drugiego?

W kazdym razie... powspominałyśmy trochę. Umówiłyśmy sie na kolejny dzień i mam nadzieje ze spędzimy go równie miło.


9 komentarzy:

  1. dobrze jest tak czasem pogadac od serca, wymienic poglądy i doswiadczenia i poznac spojrzenie innej osoby na daną sytuację z innej perspektywy :) Zuza z aj-lajk-you

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo kierujesz się sercem, a nie rozumem. Ja powoli uczę się wprowadzać racjonalne myślenie przy związkach, bo poprzedni mnie nauczył do czego może prowadzić ślepe wpatrzenie w drugą osobę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiety z reguły wybierają takich mężczyzn, a jeśli łączyła ich prawdziwa miłość, nawet toksyczna to ona w jakiś sposób jest od niego uzależniona ? Nie wiem, jakoś tak to rozumuję ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuz świeta racja.. rzadko to robię niestety

    Kasiu..ja się kieruję? Ja nie o swoim zwiazku tym razem:)

    Asiu, wydaje mi sie ze doobrze rozumujesz, acz nie bardzo rozumiem jak można być uzależnionym od kogos aż tak..

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że to i tak odnosi się do większości związków, i może jest to frazes z bajek dla dzieci, ale jednak coś w tym jest.

    Co do uzależnienia - dużo się słyszy o maltretowanych żonach, które nie chcą odejść od męża. I mimo wielu różnych sytuacji, kobiety trwają w toksycznych relacjach (mężczyźni czasem również).

    OdpowiedzUsuń
  6. eh, te toksyczne związki;/ skąd ja to znam... zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :) buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest czasem oderwać się od codzienności i gdzieś wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahhhh, myślę, że kobietom trudno skreślić związek stały (nawet jeśli jest mało idealny)...chodzi o zazyłość, o przyzwyczajenie i w końcu uzależnienie...też tak miałam.

    OdpowiedzUsuń